środa, 9 sierpnia 2017

Nowa redaktorka!!

Hejka!!
Pewnie zastanawiacie się kim jestem?
Inni mówią mi że jestem wspaniałą osóbką, Hot 15 (XD) , nikim, kimś ważnym.
Jednak ja widzę w sobie tylko zwykłą osobę wiec nie ma za duzo co opowiadać.
Rozpoczełam gre na Momio prawie rok temu w tak krótkim czasie wbiłam 75 level (brawa!!) teraz jak to pisze to chyba brzmi to troche jakbym pisala kartkę z pamiętnika.
Pewnie niektorzy z was zastanawiaja sie o co chodzi z tą hot 15 po prostu na grupce na fb ktorys z moderatorow mi tak napisał jednak nie zraze ktory XD.
Dobra może koniec tego przedstawiania się .
Mój nick na momio to : Misia-14
A tutaj jeszcze mo look tak żeby nie bylo nudno:

Jesli macie jakies pytania lub problem możecie mnie sialo zapraszac na mm( chociaż nie przyjmuje zawsze odpowiem na wasze pytania)


~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz