poniedziałek, 4 września 2017

Hej! Na momio pojawiła się nowa dostawa. :) Jest ona na temat jednorożców. :D


                                  Sukienki;

                              Ładny ten kombinezon nie dla momio plus, ale jeszcze nie wiem czy go kupię.

                               Wersja momio plus jest też spoko, ale wolę ten pierwszy. :)



                                                             Włosy;

                  Bardzo podobają mi niebieskie. *-* Ogólnie są bardzo ładne. Podobno niebieskich wcześniej nie było na momio. :o



                                                        Bluzki;

                                              
                                              Podoba mi się bluzka za dwa szafiry, jednak nie stać mnie więc postanowiłam kupić bluzeczkę z napisem #unicorn :)

                                        Spodnie;


                      Nie podobają mi się. ;/ Oczywiście momio plus mają taniej. 



                                                         Spódniczki;


                             Są nie w moim stylu. Na momio rzadko nosze spódniczki więc no. XD


                                               Czapki;

                               
                                       Wowo, podobają mi się te kaptury. Opaska też jest ładna ale nie skorzystam.



                                            Kurtki;


                                             
                                                  Powiem tylko, że według mnie jest bardzo droga. D:
                          
                            Ocena całej kolekcji 8/10


Jak wam się podoba nowa kolekcja? :)

~Zuzaaaa


                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz